Oplossingen

Spaar tijd én geld uit met de all-in-one printing solutions van Green Nederland.

Slim printen

Wilt u ook efficiënt en veilig printen? Dat kan met onze multifunctionele kantoorprinters. Zo kunt u o.a. het printgedrag bekijken, registeren en indien gewenst doorbelasten. Maar ook uitgesteld en beveiligd printen behoort standaard tot de mogelijkheden. Andere wensen? Informeer vrijblijvend naar ons breed assortiment printing solutions.

Slim organiseren

Een efficiënt bedrijfsproces staat of valt bij een goede organisatie. Onze multifunctionals ondersteunen diverse input- en outputmogelijkheden: van direct printen vanaf een USB/SD tot scannen naar USB, mappen en e-mail. Organiseer uw bestanden sneller en doeltreffender met onze slimme software en betrouwbare apparatuur.

Slim informatie verwerken

Sommige dingen zijn eenvoudig: wie zijn bedrijfsinformatie beter en sneller verwerkt, wint tijd en geld. Kostenbesparend werken begint immers bij een efficiënte doorstroom van documenten. Met een all-in-one printing solution van Green Nederland optimaliseert u uw informatieverwerking op iedere locatie waar papieren documenten van belang zijn.

Flexibel ALL-IN huren

Wilt u graag een all-in-one printer flexibel huren, inclusief service en onderhoud? Dan kunt u voor een vast bedrag per maand rekenen op de snelste service in geheel Nederland. Zo hoeft u geen dure machine aan te kopen, bespaart u op energie en dalen uw afdrukkosten per pagina. Green Nederland staat al sinds 1986 garant voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Begin vanaf morgen al te besparen!

Oplossingen voor de advocatuur

Digitalisering is zeer actueel. Ook binnen de advocatuur is de digitaliseringsslag de komende jaren een belangrijke uitdaging. Digitalisering, zowel extern (dienstverlening) als intern (bedrijfsvoering en -processen), is noodzakelijk om effectief en efficiënt te kunnen blijven werken. Bovendien maakt digitalisering het tevens mogelijk om onderscheidend te kunnen zijn in prijs en klantbenadering. Het optimaliseren van de bedrijfsprocessen en samenwerking, bij uw medewerkers onderling en tussen uw cliënten, is een belangrijk aandachtspunt binnen de advocatuur.

Documenten en dossiers vormen het hart van de advocatuur. Het beheren van deze verschillende documenten en dossiers kost tijd, inzet en geduld. Bij het maken van juridische documenten onder tijdsdruk, hebben uw medewerkers een zeer belangrijk aandeel. Documenten moeten daarbij altijd snel beschikbaar en te raadplegen zijn. Zijn de dossiers wel compleet? Ook dat is een belangrijke vraag. Door documenten te digitaliseren en processen te automatiseren zijn uw documenten eenvoudig snel te vinden, te volgen, goed te keuren en uiteindelijk te archiveren. Met de zekerheid dat u beschikt over volledige dossiers.

Scan & herken

Om het verwerken van digitale dossiers en papieren documenten te versnellen en te vereenvoudigen, heeft DOCUconcept een scan & herken oplossing ontwikkeld, geschikt voor diverse bedrijfsapplicaties binnen de advocatuur. Hiermee verwerkt u snel en efficiënt papieren en digitale documenten en dossiers direct naar de juiste locatie binnen uw bedrijfsapplicatie.

Met één druk op de knop dossiers scannen, verwerken en opslaan. Het lijkt te mooi om waar te zijn, maar via de speciaal ontwikkelde scan & herken oplossing is dit mogelijk. Vanaf uw multifunctional kunt u als advocaat of uw medewerker vanaf nu rechtstreeks scannen naar uw bedrijfsapplicatie. Nooit meer eerst omslachtig al uw dossiers scannen naar uw e-mail of netwerkmap en bijlagen openen, om deze op te slaan in nieuw aan te maken mapjes. Voortaan kunt u in slechts één eenvoudige handeling al uw documenten en dossiers direct verwerken.

Wij bieden met deze scan & herken oplossing een standaard koppeling naar onder andere BaseNet Advocatuur, Trivium FORTUNA, NetDocuments, NEXTmatters, Legal Eagle, Advocaat Centraal en CClaw.